Tuesday, 31 July 2012

dia makin menjauh..

as salam..
tajuk entri dah macam love story la pulak.. hahaha.. yang sebenarnye, dunia alam maya yang dah makin menjauh dengan hidup aku.. bosan.. not interested anymore, baby.. huhuu.. jarang giler dah aku on9 fb, blog ape tah lagi.. suram je fb dan blog.. lebih2 lg twitter.. sbb aku xpernah ade twitter.. hehee.. klau kt sintok sana, hidup aku xlengkap kalau sehari xbukak fb, tp kt rumah aku dah perlu lg dah hiburan maya sume tu.. adik2, family dah cukup untuk menghiburkan aku.. huhuuhuu.. cukup la utk mukaddimah..

tinggal lebih kurang 6 minggu je lagi nak balik uum.. owh cepatnye masa berlalu.. i hate it.. puasa pun da nk masuk 12 hari.. langsung xde persiapan raya.. seriously, aku xde mood nak raya.. xtau la kenapa.. nak kata aku xpuasa, aku puasa.. baju raya pun xde lagi.. its ok beli last minute pun.. apa yang aku lebih risau sekarang ialah nak balik uum.. owh takutnye nak balik uum.. but why?? suatu perasaan yang xdapat aku nak gambarkan dengan kata2.. sedih ada, benci pun ada.. seolah2 ada sesuatu yang menghantui aku kat sana.. yes memang ada.. im made mistake.. wats it is?? biarlah rahsia.. aku sebenarnya takut kena apung.. so, macam seseorang yang akan dibuang negeri, mestilah hidup aku xtenang.. macam mana lah aku nak biasakan diri dengan tempat baru, cari kawan baru, persekitaran baru, peraturan2 baru.. argghhh.. xdapat aku nak bayangkan.. so sad.. baru terpikir2 je.. xtau la kena apung ke tidak.. harap2 mimpi ngeri aku bukan suatu kenyataan.. tapi ni ke punca aku xde mood nak raya?? dun know laa.. semuga Allah permudahkan segala urusanku, keluarga ku dan rakan2 ku sekalian.. aminnn...


No comments:

Post a Comment