Saturday, 25 February 2012

Blog, Blogger, Blogging

Ermm, entry kali ni aku nak cerita pasal hobi aku... sebelum nie memang hobi aku jadi reader blog2 sekalian blogger... kadang2 semalaman aku abeskan masa dok terjah blog sane sini.. isi mase lapang kononnye.. hahaa.. banyak jugak input yang aku dpt.. n de most fav. blog yang aku selalu bukak ialah blog kunfayakun/ kak fara (isteri Ally Iskandar tu).. aku suka blog dye.. banyak kata2 semangat n motivasi yg membuatkan aku berfikir2 sendiri.. xsangka plak aku sendiri dah ade blog skrg.. huhuu.. terjah punye terjah.. terasa sgt kerdil diri aku dlm dunia blogging nie.. hahaha.. jeles tgok blog org laen, semua cun2 belaka..huhu.. mcm mne ntah aku nk touch up blog aku nie.. n dr mana nk mula pun aku xtau.. harap2 ade la manusia yg sudi membantu sy dpt markah yg superb utk paper STID 1103 nie.. :)

No comments:

Post a Comment